sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Evreul Marcel Schapira este un bulgar informator al securităţii comuniste


Da, ştiu ca pe mulţi surprinde mai ales pe Masonii de dreapta din România. Schapira este un evreu, este un bulgar, este un informator, este un colaboraţionist, este un escroc, este un mitoman prin definiţie şi un şantajist de mare clasă... ah, şi ca să nu uit unul care a prostit pe mulţi, începând cu sonore nume din România. Sunt mulţi care facă mătănii în faţa lui Schapira.
Păi doar să-i analizăm numele. Şi, şi mai interesant, să ne aducem aminte de unde vine, cum a ajus, cum a fugit şi câtă diversiune şi rău a făcut României. Acest "negustoraş" (şi las în ghilimele căci nu vreau să jignesc adevăraţii negustori şi breasla lor) este un cadavru masonic, în curând unul uman. Evreul bulgar a venit in România tocmai de la Sofia (este născut în 1919 la Sofia, în Bulgaria), prin urmare bulgar getbeget.

Ce studii are bulgarul? PATRU CLASE!!! Şi nu glumesc. Cum a ajus să aibe diplome este o altă poveste. Este posibil, spun unii să fi ajuns la liceu, dar de bacalaureat nimeni nu vrea să audă. Este o minciună! Pretins avocat, consilier juridic, acest mitoman trădător de ţări şi nu deţară căci a trădat Bulgaria, România şi... Franţa.


În 1948 ajunge în România, exact când se instalau comuniştii. Doamne ce coincidenţă! Aşa cum declară chiar şi Schapira nonşalant (ATENŢIE): "(...) am profitat de seria întreagă de condiţii asociate, care au favorizat plecarea mea, şi mai târziu, plecarea părinţilor mei, cu care m-am revăzut la Paris. Am avut posibilitatea de a avea o viză franceză, care mi-a fost acordată de Guvernul Francez pe motive de servicii aduse Franţei altădată,  şi am avut şi circumstanţe care au favorizat obţinerea unui paşaport, deci viză şi paşaport. Or, n-aveam viză de trecere prin toate ţările, însă am reuşit totuşi să traversez cu trenul, plecând din Bucureşti, pană la sosirea mea la Paris, în luna august 1948. (...) un concurs de împrejurări mi-a permis de a avea viză pe intrarea principală la venirea in Franţa. (...) Am plecat foarte confortabil, la clasa I-a, vagon-lit, am fost ajutat de o organizaţie internaţională, care mi-a trimis biletul de vagon-lit până la Paris".

Cărui guvern francez a prestat servicii când el abia venise în România? Care circumstanţe asociate şi favorabile? Ba mai mult, recunoaşte că a trecut ilegal prin toate ţările până la Paris??? Intrarea principală, care? Ha!!! Şi toate astea făcute la aproape 28 de ani. dar ce important era bulgăraşul nostru... Clasa I? Vagon-lit?

Şi acum, să nu cazi de pe scaun (păcat că regretatul Cajal a murit, Dumnezeu să-l ierte)! Cică Schapira a absolvit Facultatea de Drept şi Facultatea de Litere şi Filosofie. Ba mai mult, şi-a dat bacalaureatul împreună cu Nicuşor Cajal. Da, vorbim despre acelaşi Cajal!!!

Schapira avea rude cu stare în Franţa? Da, mătuşa soţiei sale era căsătorită cu un primar francez, dar nu aceasta este atât de interesantă pe cât ceea ce urmează. Să-l cităm pe Schapira: " (...)prima mea problemă, cea de a găsi o casă, era una din cele mai mari probleme în Franţa. Imposibil de găsit, chiar plătind sume importante. După aproape un an de zile, tatăl meu şi mama mea, trecând clandestin graniţa, au părăsit România, au ajuns la noi aici. Ne-au trebuit câteva mijloace să rezistăm, şi mai târziu, tatăl meu a creat o societate, la care am participat şi eu. În acelasi timp, am inceput să practic profesia de consilier juridic, aveam la început un birou, asociat fiind cu fostul avocat şi scriitor din România, Gerard Serbănescu, dacă aţi auzit de el, care a scris cărţi şi despre masonerie şi despre celţi, druizi, îi plăcea mult să scrie... Si am avut un birou cu el, de consilier juridic, asta era a fost prima mea profesie. (...) La un moment dat, Serbănescu m-a părăsit, s-a dedicat complet scrierii unor carţi istorice, iar eu am preluat tot biroul".

De unde mama naibii avea sume importante, de unde a avut bani să deschidă o societate împreună cu taăl său? Totuşi, trebuie să ne întrebăm toate acestea. Deci abia ajunsese şi avea deja două afaceri... Mai mult, preia şi partea de afacere a asociatului său...

Dar să vedem şi cât de bine s-au înţeles părinţii bulgarului cu maghiarii: "(...) părinţii mei au plecat clandestin. Au trebuit să plece părăsind casa cu mobila, cu totul, într-o noapte... Au plătit pe cineva care să-i ducă, devenise foarte periculos, şi din cauza funcţiei mele. Şi tatăl meu, mama mea, sora mea si cumnatul meu, adică sora mea cu soţul ei şi părinţii mei, au plecat cu maşina până la graniţa cu Ungaria, undeva lângă Curtici, unde oameni specialişti, cum se zice, ? passeurs ?, i-au trecut în Ungaria, unde au fost arestaţi. (...) Un ofiţer tânăr ungur, care a văzut că mama mea avea părul alb - i s-a făcut probabil milă - le-a dat lucrurile confiscate, le-a dat inapoi  bijuteriile şi le-a spus: luaţi drumul înapoi spre Budapesta, nu vorbiţi cu nimeni şi nu veţi întâlni nici un militar! Şi la Budapesta, aveau o adresă unde s-au dus - era organizat -, unde au plătit şi i-au dus in Austria. În Austria, au stat 6 luni la Viena, şi de acolo au plătit un avion privat, care i-a dus din Viena la Paris".

Să fiu al... dacă nu au avut atât de mult noroc şi, mai mult, bani pentru maşini, şederi la Budapesta şi Viena, avion particular... Păi până când şi Regele a plecat cu trenul... Dar atenţie, totul se petrecea în 1949. Asta după ce el abia ajunsese în 1948. Cum de a reuşit să devină o persoană "atât de importantă şi influentă". Pare a fi un banc prost pentru proşti.

Şi acum aveţi iar grijă să nu cădeţi de pe scaune. Schapira declară: "Aveam apartamente mobilate, dar nu încăpea toata lumea, eram patru familii. Am reusit să găsim o vilă în jurul Parisului cu şase camere, aşa că fiecare familie şi-a luat dormitorul,  doamnele făceau bucătărie, se împărţeau, era ca un trib". Poate ca un kibutz. Şi continuă: "Aşa am locuit mulţi ani de zile, până când părinţii mei au cumpărat un alt apartament, datorită evoluţiei carierei mele comerciale".

"(...) eu m-am născut la Sofia. (...) am cerut un paşaport bulgar la Bucureşti (fiind născut acolo, legea îmi permitea). I-am rugat şi mi-au dat. Mi-am susţinut cererea puternic, şi mi-au dat un paşaport bulgar şi cu un paşaport bulgar am putut să ies afară. Am ieşit ca cetăţean bulgar. (...) Pot să spun că vorbesc şi astăzi bulgăreşte, fiindcă vorbeam acasă cu mama mea".

Eh, mai vrea cineva o altă dovadă? Trebuie menţionat şi faptul că ciupind franceză şi română, ajuns la Paris, Schapira a început să facă traduceri pentru bătrânele românce cu stare, aflate în exil, multe dintre ele fără familie. Astfel, le intra în graţii şi devenea moştenitorul lor. Astfel şi-a făcut averea despre care vorbeşte.

Cum a reuşit trădătorul să fugă din România? Cu un paşaport bulgăresc. Păi dacă cineva crede că se pleca uşor fără a avea relaţii cu comuniştii sau altceva (adică paşaportul bulgăresc) se înşeala sau, mai bine spus, nu cunoaşte situaţia de la acea vreme. Da, a fost iniţiat în România însă nu a atin niciodată gradul de Maestru Mason. A avut acte falsificate de un al trădător, masonul Gravian.

Ajuns în Franţa a încercat să rupă şi el câte ceva de la Fraţii cu milă şi dare de mână. După o lovitură de teatru reuşeşte să măsluiască alegerile într-o Lojă din Paris, unde ajunge şef, adică Venerabil. Ca să eliminăm din start orice posibilă neînţelegere, dacă mai există masoni bătrâni, ei pot confirma să bulgarul Schapira a fost informator al securităţii comuniste cu privire la activităţile masonilor aflaţi în exil la Paris.


Dar ce crede Schapira şi cum vede universitatea masoneriei - Ritul Scoţian? Iată: "Aşa, ca un fel de Consiliu Administrativ al unei societăţi. Se alege un preşedinte, un Mare Comandor de gradul 33, care are puteri foarte mari".

În Supremul Consiliu iregular din Franţa (cel regular recunoscut este cel de la GLNF - Supreme Conseil pour la Roumanie) reuşeşte să se strecoare şi să capete gradul 18. Brusc ajunge la gradul 33, cel mai mare, dar... surpriză: gradul este primit de la o nulitate în ceea ce priveşte autoritatea masonică: masonul Gavrilescu. Brusc, bulgarul se auto-numeşte Suveran Mare Comandor, imediat după ce moare Fred Cerkez, ultimul adevărat Suveran Mare Comandor. Frumoasă mişcare, nu?

Schapira declara nonşalant (ceea ce revoltă pe mulţi la Paris): "Am gradul cel mai mare şi am fost Şef Suprem în Consiliu, adică Mare Comandor".

Şi de aici începe circul evreului. Face scandal, linguşeşte şi se plânge în stânga şi dreapta. Este radiat din masoneria franceză şi dat afară din Loja România Unită şi din Grande Loge de France după ce liderii de la Paris află de falsurile în acte, furtul şi falsul intelectual săvârşit de bulgar. Ca să se răzbune pe "proştii" de francezi şi români, evreul fură arhiva şi piesele de mobilier din Lojă, ba mai mult, fură şi banii deţinuţi de loja masonică România Unită.

Schapira: "Nu sunt toţi masoni, dar masoneria e în slujba poporului român". Deci există şi masoni români anti-România. Şi o spune el, cel care l-a luat în braţe mai întâi pe Dan Amadeu Lăzărescu (tatăl vitreg al fostului premier Călin Popescu Tăriceanu), apoi pe Costel Iancu, apoi pe Lucian Cornescu Ring şi acum pe Constantin Bartolomeu Săvoiu cu Horia Nestorescu-Bălceşti cu tot cu "suplimentul" Licio Gelli de la Loja P2.


Şi din una în alta o dă în politică, şi ce mai politică. Deci Schapira a fugit din România cu paşaport bulgăresc şi a vrut să se ducă la Marele Orient al Franţei care, zice el, era de stânga. interesant nu??? Dar să fim atenţi la cum o spune: "Marele Orient, unde noi n-am vrut să mergem,  sunt foarte... sunt de stânga, şi cea mai mare parte". Bun, lăsând exprimarea incorectă într-o română bulgărească, trebuie să precizez o chestiune esenşială: unul din oamenii importanţi din staff-ul de campanie al actualului preşedinte francez DE DREAPTA, este fost Mare Maestru la Marele Orient... Deci ce ne spune Schapira? Bun, poate fi din cauza vârstei care-i joacă... pe piese de Alzheimer.

Pentru a face încă o lămurire cu privire la veridicitatea celor citate, este vorba despre un interviu acordat de Schapira acum câţiva ani. La vremea aceea era preşedinte Ion Iliescu, un Iliescu despre care Schapira spune: "Iliescu acuma e preşedinte, nu-i de calitatea lui Titulescu, P. Carp, Grigore Filipescu (...). (...) În ceea ce priveşte pe Iliescu, cel puţin el ştie astăzi să pară ales, cât şi ceea ce nu trebuie să facă. Şi e poate mai inteligent decât alţii". Mai târziu veţi înţelege de ce am făcut referire la acest citat. La un an după ce a spus toate acestea, evreul, bulgarul Schapira-i va strânge mână şi mulţumi lui Ion Iliescu. Bun, trecând puţin peste lăfăiala în laude personale şi agramate, pe alocuri false ("Datoria a fost întotdeauna sfântă pentru mine. Aşa am ajuns şi cel mai titrat, sunt Mare Comandor Emerit din România, sunt Mare Maistru de Onoare al Marii Loje de aici"), trebuie menţionat faptul că nu trebuie uitată povestea cu studiile lui Scapira.

"Şi am plecat în 48. Nu, mai devreme n-aveam dreptul. Eu eram de origine israelit. Eu nu aveam voie. Nu aveam dreptul, eram excluşi din Universităţi şi se făcuseră şcoli speciale pentru evrei. O şcoală de medicină, unde Nicuşor Cajal, un mare academician, si-a făcut studiile. Au făcut Politehnica evreiască, unde ieşeau foarte buni ingineri, unde erau profesori buni. Şi profesorii erau daţi afară din Universităţi. Şi atunci, angajau alţi profesori, unii nu prea buni, alţii buni. Iar cei care erau foarte buni, fiind evrei, profesau în şcoli dintr-astea, şi au creat specialişti, matematicieni, ingineri, ş.a.m.d. Dar drept n-am avut la Facultatea de Drept. Au făcut Filosofia, Medicină şi Inginerie". Nu cumva anulează ceea ce a spus puţin mai sus referitor la studii? Ba mai mult, recunoaşte şi că este... care nu este o crimă, dar în cazul său...
Bun nu am să intru în povestea cu generalul francez De Gaulle, care-l aprecia pe Schapira fără a-l cunoaşte şi nici cum a semnat acte pentru el special fără să clipească etc... Şi nu are rost pentru că încă mai trăiesc persoane la Paris care por informa toate acestea.


Trecând puţin peste acestea, ajungem într-un area regal pe care Schapira nu l-a putut atinge vreodată şi nici înţelege. Schapira afirma că Majestatea Sa Regele Mihai I al României a cerut favoruri şi cui... tocmai lui??? Cu tot respectul pentru Majestatea Sa, aş putea spune săracul Rege... "Eu l-am văzut de multe ori pe Rege, şi o dată, chiar mi-a cerut să intervin. Venise la cimitirul românesc din Alsacia, unde erau ostaşi români şi m-a rugat (îi era frică, fiindcă primise ameninţări), şi a vrut să-i asigur protecţie. Şi atunci am intervenit la Ministerul de Interne, la serviciile speciale, să-l păzească pe Rege. L-au aşteptat maşini, de la frontieră, l-au condus până acolo, fără ca el să vadă. Aveam relaţii foarte bune".

Schapira a recunoscut şi că avea rude în guvernul comunist: "Am doi veri care au devenit membri în guvern, la Tineret, şi care au venit aici".

Şi din una în alta, Schapira se scapă: "(...) serii de rapoarte care sunt la Securitate au fost făcute de mine, fiindcă erau trimişi speciali ca să facă un raport. Mi-au povestit. Era un medic aici, într-o inspecţie, care urmărea, şi m-a întrebat, domnule Schapira, dumneavoastră faceţi propagandă împotriva noastră? Şi cum s-a întors acolo i s-a spus ştiţi că aţi fost la masă la restaurantul cutare şi cutare. Eu ştiam că la acest restaurant românesc, patronul era şef la Securitate".


Va urma istoria masonică a lui Marcel Schapira şi mizeriile făcute în România, pentru destabilizare, după 1993.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu